onsdag den 30. august 2017

Hvilket abonnement har du?


Nu til dags har langt de fleste et mobilabonnement fremfor et taletidskort.
Hvis taletidskort stadigvæk findes? Det er jeg nemlig ikke helt klar over.
Men der findes abonnementer, hvor man skal tanke op selv.

Dengang hvor jeg startede med at få mobil, der havde jeg taletidskort. Eller hvor der skulle tankes op med fx 100kr. af gangen.

Hos YouSee har de blandt andet mobilabonnementer. De har flere forskellige slags abonnementer at vælge imellem. De alle har fri tale, fri SMS og fri MMS. Og så er det forskelligt hvor mange GB data. Med alle abonnementer har man fri adgang til YouSee Musik.

De sælger også mobiltelefoner, så man kan både købe en ny mobil og et abonnement hos dem.
Jeg kigger altid efter, om man kan købe mobiler hos det teleselskab, som jeg overvejer. Jeg vil nemlig gerne have mobil og abonnement samme sted, men også fordi hvis jeg bliver glad for at være ved det teleselskab, så kigger jeg ofte efter en ny mobil hos det selskab, som jeg er hos.

Men inde på YouSee kan I læse meget mere om YouSee og læse om hvilke produkter, de har, og hvad de ellers tilbyder.

Jeg har ikke selv haft YouSee, men jeg har hørt meget om det, og jeg har hørt positivt om det fra flere.

Hvem har I jeres mobilabonnement hos(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar