torsdag den 31. august 2017

Jeg kunne godt tænke mig at komme til


Jeg kunne godt tænke mig at komme til Sverige igen.
Jeg har været der engang, hvor jeg var på et MiniCruise. Der var jeg i Göteborg.
Jeg har altid været helt vild med Sverige. Og jeg er helt vild med deres sprog.
Jeg forstår bedre svensk end, at jeg forstår norsk. Og det samme med at læse det.
Mange har det omvendt, men jeg har altid haft lettere ved svensk end norsk.
Og jeg kan også snakke det lidt. Det har jeg nu ikke gjort så meget i. Kan godt være lidt genert, når jeg skal tale på andre sprog end dansk.

Men jeg kunne godt tænke mig at komme i sommerhus i Sverige

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at besøge Astrid Lindgrens Verden, hvor man kan se Pippi Langstrømpe osv. Det har jeg godt kunne tænke mig i flere år.

Men jeg kunne også godt tænke mig at besøge Göteborg igen. Der har de en butik med Mumitroldene. Det fandt jeg desværre først ud af efter, at jeg havde været i Göteborg sidste gang.

Men i Göteborg har de simpelthen det lækreste udvalg af frozen yoghurt. De havde så stort et udvalg af slik og frugt. Det var så lækkert. Og det er det eneste sted, hvor jeg har kunne finde sådan et stort og lækkert udvalg.



Man kan leje et sommerhus i Sverige igennem DanCenter.
De har blandt andet sommerhuse ved Småland, som ligger tæt på Astrid Lindgrens Verden og i Göteborg.

Men her skal det også være et sommerhus, hvor jeg må have Fox med. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at have Fox med til Sverige. Men han skal så have et pas osv. Men derfor kunne jeg stadigvæk godt tænke mig at få ham med til Sverige på ferie.

Har I før været i Sverige(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar