tirsdag den 29. august 2017

Jeg har aldrig ejet en Iphone


Jeg har faktisk aldrig ejet en Iphone
Jeg har overvejet det flere gange. Jeg kan godt lide udseendet på Iphones, og så kan jeg godt lide, at man kan få så mange forskellige slags covers til den.

Jeg kender til gengæld mange, der ejer eller har ejet en Iphone. Min kæreste ejer en. Og han er vild med produkter fra Apple. Og jeg kan godt forstå hvorfor, at han er det.
Men jeg har bare altid endt med at en mobil fra et andet mærke.

Telmore sælger blandt andet Iphones. Jeg har selv haft Telmore. Og da jeg var ved dem, der var jeg meget tilfreds med dem. Og jeg kender  flere, der har eller har haft Telmore.
Hos Telmore kan man samtidig skrive sig op, så man får nyheder om Apple. Dermed er man altid opdateret om de nyeste produkter fra Apple.

På Telmore.dk kan man læse om de forskellige Iphones, og hvad de forskellige kan osv. Som fx at Iphone 7 Plus har et dual kamera.

Så hvis du godt kan lide Iphones, så kan jeg klart anbefale dig at kigge forbi Telmores hjemmeside, hvor du kan læse om de forskellige Iphones samt tilmelde dig at få tilsendt mails, når der er nyheder fra Apple(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar