torsdag den 31. august 2017

Brug for en ny mobil?


Hvis du står og har brug for en ny mobil, så kan du fx overveje en Iphone

Jeg har aldrig selv ejet en, men min kæreste ejer en Iphone, min svoger, min mor, min lillesøster og min veninde.
Kamilla har også før haft Iphone.

Jeg har selv overvejet en Iphone. Jeg kan nemlig godt lide, at der findes så mange covers til Iphones. Der fås selvfølgelig også covers til andre mobiler end Iphones. Der findes fx rigtig mange covers med Disney eller med Mumitroldene.

Hos YouSee har de forskellige Iphones. De har blandt andet Iphone 6 Plus, Iphone 7 Plus og Iphone SE.

De har flere forskellige mobilabonnementer. I alle deres abonnementer er der fri tale, fri SMS og fri MMS. Og så kan man få med forskellige data, så man kan finde det abonnement, der passer bedst til ens forbrug.

Hvis du står og skal have en ny mobil, så kan jeg anbefale en Iphone, selvom jeg ikke selv har haft en, men jeg kender en del, der er rigtig glade for deres Iphone. Og da jeg skulle have ny mobil, der fik jeg også anbefalet en Iphone af flere.

Har I en Iphone(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar