torsdag den 31. august 2017

Lidt lækkert til terrassen og haven


I morgen træder vi ind i efteråret, hvis man altså kigger på månederne. Men jeg håber, at sommervejret ikke er slut endnu. Ikke, fordi der har været så forfærdelig meget sommer her i Danmark i år.

Men der har da været nogen gode dage med solskin, hvor man har kunne sidde udenfor og nyde vejret.

Jeg elsker at kigge på havemøbler. Specielt havestole

Hos IDEmøbler har de nogen rigtig fine havestole.



Jeg kan virkelig godt lide denne model.
Specielt er jeg vild med farverne. Man kan også få den i mere neutrale farver og ensartet farver.

Men jeg synes, at denne stol vil passe godt til et mørkt bord fx.

Men de har også nogen stole, der minder om denne her, men hvor det er med en lidt lavere ryg.
De er også rigtig fine.

Jeg elsker at kigge på havemøbler, og når jeg er i fx IDEmøbler, så er afdelingen med havemøbler altid der, hvor jeg elsker at kigge.

Men jeg håber, at sommervejret ikke er slut, og at vi får nogen flere varme dage.
Jeg elsker nemlig at sidde udenfor og nyde det gode vejr(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar