torsdag den 31. august 2017

Brug for en pause fra hverdagen?


Nogen gange har man bare brug for en pause fra hverdagen. Hvor man lige kommer væk for et par dage, hvor man kan få slappet af og komme ud og opleve noget.

Man kan fx tage på et weekendophold for at komme lidt væk fra hverdagen.
Hos Danland har de feriecentrer i hele Danmark. Så uanset om du gerne vil til Bornholm, Vesterhavet, Møn eller et helt fjerde sted, så har du mulighed for det med Danland.

Man kan læse om, hvad der hører med til feriecentret. Som fx om der er legeplads, kroket og hvor mange personer, at deres ferielejligheder kan indeholde.

Når man trykker sig ind på en bestemt by, så kan man læse meget mere om stedet. Som fx om man må have hund med.

Man kan sagtens tage af sted hele familien med børn. Mange af feriecentrerne har nemlig aktiviteter til børn som fx legeplads, hoppepude, bordtennis og badeland osv.

Men det er også en god ide med sådan et weekendophold for kærestepar. Hvis man har en travl hverdag, så kan man nogen gange godt "glemme" hinanden. Og et weekendophold kan være en rigtig god ide, hvis man gerne vil koble helt af og bare slappe af og komme ud og opleve noget sammen.

Jeg kunne godt tænke mig at komme til Bornholm. Det var jeg for mange år siden. Men jeg kunne godt tænke mig det igen. Men så skal det være et sted, hvor jeg kan have Fox med, da jeg gerne vil have ham med.

Men Vesterhavet er også lækkert. Der har jeg været rigtig mange gange.

Men jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi Danlands hjemmeside og læse om dem(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar