onsdag den 23. august 2017

En god film


Jeg elsker gamle danske film. Der er bare et eller andet hyggeligt over de gamle film.
Jeg elsker den der stemning, der er i de gamle danske film.

En film, som jeg rigtig godt kan lide, det er filmen Støv for alle pengene
Jeg elsker de der Støver-filmene. Men Støv for alle pengene er en af de bedste.
Den stemning, der er i filmen, hvor de er på landet, den elsker jeg.



Jeg elsker virkelig også Dirch Passer. Han var sådan en god skuespiller. Så jeg elsker at se film med ham.

Hos Blockbuster har de Støv for alle pengene, hvis der er nogen af jer, der gerne vil se eller gense den.
Jeg kan i hvert fald klart anbefale den. Den er virkelig god.

Blockbuster har både nye og gamle film. Kan godt lide, at de både har de nyeste film men også gamle film, som man fx gerne vil gense. Jeg kan godt lide at gense de gamle danske film. Men de har mange af de gode gamle danske film derinde.

Har I set Støv for alle pengene(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar