torsdag den 31. august 2017

Jeg er bekymret


Jeg har været bekymret i noget tid for mit helbred. Ofte har jeg det, som om jeg har feber. Det kan komme og gå flere gange i løbet af en dag. Mange dage har jeg kvalme. Sådan rigtig opkaste-kvalme, hvor jeg flere gange er ude og stikke hovedet i toilettet, fordi jeg er tæt på at kaste op.
Og jeg er ikke gravid. Siden Casper gik fra mig, der har jeg tabt mig 13,5 kg. Og jeg har faktisk ikke gjort den helt vilde indsats. Jeg dyrker mindre motion end den gang. Og jeg spiser stadig usundt nogen dage. Så jeg har ikke været gået på kur eller noget.
Førhen havde jeg svært ved bare at tabe mig 2 kg. uanset hvor hårdt, jeg end prøvede.

Jeg brokker mig bestemt ikke over, at jeg har tabt mig så meget. Er mega fedt, men jeg er bekymret, når jeg ligger alle tingene sammen.
Trætheden er blevet værre. Nogen dage er jeg helt energiforladt. Der orker jeg knapt at spise.

Jeg skal til lægen på et tidspunkt, og der vil jeg tale med ham om det, og når jeg skal på OUH i oktober, så taler jeg også med dem om det.

Men jeg er begyndt at blive bekymret.

Men jeg prøver ikke at tænke så meget over det, men det er lidt svært, når det er flere gange om ugen, at jeg har det sådan.

Men jeg prøver ikke at bekymre mig for meget om det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar