tirsdag den 29. august 2017

Jeg har fået vejhjælp


Jeg har fået vejhjælp
Det havde jeg ikke før på min gamle bil. Jeg havde aldrig fået tilmeldt mig det. Men det har jeg nu, da jeg fik en anden bil.

Nu kan jeg køre med mere ro i sindet, da jeg ved, at jeg har vejhjælp.
Det ville ikke være særlig fedt, at bilen gik i stykker på motorvejen og så bare stå der, og så skal man få ens kæreste eller veninde til at hente en, eller man skal betale for en taxa. Her ved jeg da, at hvis den går i stykker midt på motorvejen eller et andet sted, så kan jeg da ringe og få hjælp.

Man kan blandt andet få vejhjælp hos Codan. Inde på deres hjemmeside, der kan du se hvilke ting, der hører med under deres vejhjælp.

En nyhed er, at der nu er servicetjek med under vejhjælp. Det er fx visuel gennemgang af seks sikkerhedspunkter på ens bil. Det er blandt andet gennemgang af lygter og dækmønster.

Inde på Codans hjemmeside, der kan du læse meget mere om, hvad der hører med under deres vejhjælp. Derudover kan du selvfølgelig også læse om deres forskellige forsikringer som fx om deres bilforsikringer(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar