onsdag den 13. september 2017

In love


Jeg svæver på en lyserød sky. I lørdags havde jeg og min kæreste kommet sammen i 2 måneder.
Tiden går bare stærkt. Men jeg nyder hvert sekund, at jeg er sammen med ham.

Jeg er lige nu hjemme ved min kæreste. Han er på arbejde, og jeg sidder på computeren og arbejder lidt. Jeg nyder at være hjemme ved ham. At være her giver mig en ro indeni.

Fox nyder også at være her. Det er tydeligt at se. Fox er virkelig glad for min kæreste. Og det betyder rigtig meget for mig.

Jeg er begyndt at få bagt en del efter, at jeg er begyndt at være en del ved min kæreste. I går fik jeg bagt gulerodsboller, og i dag skal vi bage bananmuffins med chokoladestykker i.

Jeg har de sidste par år interesseret mig en del for at bage, men siden Casper gik fra mig, der har jeg ikke fået bagt særlig meget, men det er jeg begyndt på igen. Og jeg elsker at, jeg er begyndt at bage igen. Og så er min kæreste også glad for, at jeg bager, og det gør bare, at jeg får mere lyst til at bage.

Jeg har aldrig interesseret mig i at lave mad. Men nu er jeg begyndt at lave mad. Jeg og min kæreste står ofte og laver mad sammen. Førhen gad jeg ikke sådan noget, men jeg synes, at det er hyggeligt at stå og lave mad sammen med ham.



Så jeg flyver på en lyserød sky for tiden. Jeg er simpelthen så forelsket og så glad.
Jeg troede virkelig ikke, at jeg skulle åbne mig op for et andet menneske efter, at Casper slog op med mig. Jeg troede ikke, at jeg kunne finde en, der ville kunne lide mig, som jeg er med mine særheder. Og ja, alle har nogen særheder, men jeg har haft svært ved at tro, at jeg ville kunne være mig selv overfor en anden fyr, fordi jeg har svært ved at være mig selv overfor andre. Men jeg har fundet sådan en fyr. Jeg har fundet en, som jeg har åbnet mig op for.

Han er så sød og forstående. Jeg slapper så meget af, når jeg er sammen med ham.
Jeg havde virkelig ikke troet, at jeg ville kunne slappe så meget af foran en fyr igen, men det kan jeg foran min kæreste.

Jeg har altid haft svært ved at være mig selv overfor andre. Og jeg har svært ved at åbne mig op for andre.

Det var bare en lille opdatering på, hvordan det går med kærligheden.
Og som I kan høre, så går det rigtig godt(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar