fredag den 29. september 2017

Ej øv sidste sæson


Ej øv, har lige fundet ud af, at sæson 7 af Pretty Little Liars er den sidste sæson, der kommer i den serie.

Jeg er helt vild med den serie. Så det er øv, at det er den sidste sæson. Men jeg ved også godt, at de ikke kan koge suppe på den serie så meget længere. Men det er stadig mega øv.



Jeg kan huske, at inden jeg begyndte at se serien for flere år siden, der havde jeg læst meget om den her på bloggen, men jeg synes, at det lød meget som en tøse-serie, og det er det vel også, men der er stadigvæk noget krimi i den.

I starten gad jeg ikke se den, men så fik jeg lidt mere at vide om serien, og jeg havde ikke rigtig noget at se, så jeg valgte at give den en chance, og lige siden da har jeg været vild med den.

Men jeg synes næsten altid, at det er øv, når en god serie slutter.
Men synes også, at de havde kørt denne serie langt ud, så det var også et spørgsmål om tid med, hvor længe den kunne blive ved.

På Blockbuster kan man købe sæson 7 af Pretty Little Liars. Så hvis I står og mangler at få set den, så kan man i hvert fald købe den derinde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar