fredag den 29. september 2017

Ren afslapning


Jeg elsker at være i sommerhus. Og for mig er det rent afslapning at være i sommerhus.
Jeg elsker at, man kan tage ud og opleve ting, men at man også kan vælge at tage en afslapningsdag hjemme i sommerhuset. Man behøver ikke være på farten hver dag, og det kan jeg godt lide.

Men det er også hyggeligt at sidde om aftenen og grille udenfor eller sidde og spille et spil.

Men det er ikke kun mig, der nyder at være i sommerhus. Det er der nemlig også en lille herre, der gør.



Fox elsker nemlig også at være i sommerhus.
Det her billede er fra, da jeg engang var i sommerhus.

Fox nyder at gå ture ved stranden, at kunne løbe rundt ude i en ny have med nye duftspor og bare det at være et nyt sted. Det er tydeligt at mærke, at han nyder det lige så meget som mig.

Jeg elsker specielt at være i sommerhus ved Vesterhavet. Hos DanCenter har de blandt andet mange lækre sommerhuse ved Vesterhavet. Men de har sommerhuse over hele Danmark. Så hvis du gerne vil på ferie på Bornholm eller Nordsjælland, eller et helt tredje sted, så er der rig mulighed for at finde et sommerhus hos DanCenter.
I kan se hele deres udvalg af sommerhuse lige her

Hvor kan I bedst lide at være i sommerhus henne(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar