lørdag den 30. september 2017

Billige mobilabonnementer


Hos YouSee kan man både købe bredbånd, TV, fastnet og mobilabonnementer

Hvis man har et mobilabonnement, så hvis man køber et mobilabonnement mere. Fx til ens kæreste eller ens barn, så bliver det andet mobilabonnement billigere. Så det kan være en fordel, at ens partner eller børn også har abonnement der, hvis man selv har det.

De har forskellige mobilabonnementer. De har abonnementer med data fra 3 GB Data og helt op til 40 GB Data. Der er derfor rig mulighed for at finde det abonnement, der passer bedst til ens behov.
Jeg har ikke så meget data, fordi jeg er som regel altid på det trådløse, når jeg er hos mig selv eller hos min kæreste. Så det er ikke særlig meget data, at jeg bruger. Men nogen bruger meget med fx deres arbejde eller for at se film via mobilen, og det bruger meget data.

Ved nogen af deres abonnementer som fx det med 40 GB Data, der får man 1 Datadeling SIM-kort med, så ens tablet fx kan bruge ens mobildata.

På deres hjemmeside skriver de, at de har Danmarks bedste 4G mobilnetværk. Men det man du læse mere om inde på hjemmesiden.

Du kan også læse mere om hvad der er inkluderet i de forskellige mobilabonnementer(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar