fredag den 29. september 2017

Har du tjekket prisen på dit mobilabonnement?


Man ved som regel godt, hvad man betaler i mobilabonnement, men nogen gange er der penge at spare ved at gå over til et andet selskab. Da jeg skulle have ny mobil, der gik jeg samtidig op i, at abonnementet var billigt. Og der var stor forskel på priserne ved forskellige selskaber. Det overraskede mig faktisk ret meget. Men hvis man selvfølgelig ikke er bundet til et teleselskab, så kan det godt betale sig at skifte til et andet selskab for at spare penge. Ligesom det kan med forsikringer.

Telmore har nogen gode mobilabonnementer. De har fx nogen abonnementer, hvor man kan få GB i Europa. De har også en pakke med underholdning, hvor man kan vælge at få Telmore Musik med, eller at få HBO og TV2Play med. Man kan også vælge at få andre streamningstjenester med.
Så hvis man alligevel abonnere på nogen af de tjenester, så kan det være, at man kan spare penge ved at få det med i ens abonnement.

Jeg har før været kunde ved Telmore, og jeg var rigtig glad for det. Og jeg kender flere, der har været, og som er kunde hos dem.

Du kan læse meget mere om deres mobilabonnementer lige her

Hvis du er på udkig efter en ny mobil, så kan du tage et kig forbi deres store udvalg af mobiltelefoner. De sælger også tablets og modems.

Hvis I leder efter et nyt mobilabonnement, en ny mobil eller en ny tablet, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar