fredag den 29. september 2017

En flot lampe


Jeg elsker at sidde og kigge på ting til hjemmet som fx lamper.

En lampe er ikke "bare en lampe" for mig. For mig er en lampe med til at give hjemmet en hyggelig stemning.

Hos Ilva har de rigtig mange flotte lamper

Jeg kan rigtig godt lide denne denne lampe på billedet nedenunder.



Jeg kan godt lide denne lampe, fordi den er anderledes end andre lamper. Jeg kan først og fremmest godt lide, at man kan se pæren. Det giver bare et eller andet fedt look.

Hos Ilva har de blandt andet væglamper, loftslamper og lyskæder.
Der er flere af deres lamper, som jeg er helt vilde med.

Jeg kan også godt lide, at man kan finde fx væglamper og loftslamper, der passer sammen i stilen. Så kan man nemlig have lamper i hele rummet, der matcher hinanden.

Jeg synes, at I skal tage et smut forbi Ilvas hjemmeside og tjekke deres flotte udvalg af lamper(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar