lørdag den 30. september 2017

Til lægen og på hospitalet


I næste uge skal jeg til lægen, fordi jeg tit er syg, og fordi jeg flere gange om ugen føler, at jeg har influenza. Og jeg har tit kvalme og kaster op.

Ugen efter skal jeg på hospitalet for at tale med dem omkring min lever, samt høre hvad de har tænkt sig, at der skal ske fremover med undersøgelser osv.

Jeg har haft det dårligt i flere måneder, men jeg har først nu fået taget mig sammen til at tage til lægen. Jeg er ikke særlig glad for at være ved lægen. Synes ofte, at jeg får dårlige nyheder. Udover de gange at jeg har fået at vide, at jeg har tabt mig. Det var en dejlig nyhed at få at vide.

Nogen gange står bloggen ret stille, og det er, fordi jeg i perioder ofte er sengeliggende og ikke kan andet end at se fjernsyn. Så jeg får set en masse serier for tiden.

Men nu må vi se, hvad lægen kan gøre. Håber, at jeg kan få nogen piller mod kvalmen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar