lørdag den 30. september 2017

En god serie


Som jeg skrev i et tidligere indlæg, så er jeg i perioder meget sengeliggende, fordi jeg ofte har det fysisk dårligt.
Og derfor ser jeg en masser serier. Men mange af de gode serier har jeg set. Så jeg er altid på udkig efter nye serier, men det bliver svære og svære at finde nogen gode, da jeg jo har set rigtig mange serier igennem årene.

Men for lidt tid siden, der fandt jeg en serie, som jeg endte med at blive helt vild med.
Det er serien The Grinder

Den fangede mig ret hurtigt. Der er desværre kun en sæson. Ved ikke, om der kommer flere, men det håber jeg. Men der er tilgengæld 22 afsnit i sæsonen. Så der er heldigvis en del afsnit.



Det er en komedieserie. Jeg synes, det er en sjov serie, og jeg grinte flere gange.
Det er om to brødre, hvor den ene er advokat, og den anden er skuespiller, hvor han har spillet advokat. Men nu har han mistet jobbet som skuespiller. Han hjælper derfor sin bror med sagerne.
De er meget forskellige, og det kommer også til syne i deres samarbejde.

Man kan købe den inde på Blockbuster. Jeg kan helt klart anbefale jer at se den, hvis I en dag står og mangler en god serie.

Jeg blev i hvert fald helt fanget af den(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar