lørdag den 30. september 2017

Selvforkælelse


Nogen gange er det vigtigt at huske sig selv på at slappe af.
Hvis man har meget om ørerne, så kan man let glemme at give sig selv en friweekend.
Jeg har i hvert fald brug for at have en weekend engang imellem, hvor jeg intet skal overhoved.

Man kan fx forkæle sig selv med et weekendophold i København
Hos Charlottehaven har de nogen ferielejligheder på Østerbro. Her har man let adgang til alle de muligheder, som København tilbyder.
Charlottehavens ferielejligheder er fuldt møbleret. Der er eget køkken, badeværelset, opvaskemaskine, vaskemaskine samt gratis internet.
De tilbyder blandt andet fitness & health club. Så der er rig mulighed for at forkæle sig selv.

Der er mange ting, som jeg gerne vil se og opleve i København. Jeg har flere gange overvejet en weekend i København, hvor man kan få slappet af og samtidig få set nogen af de ting, som jeg længe gerne har ville se.

Jeg vil blandt andet gerne på krimimuseet. Men jeg vil også gerne i Tivoli, selvom jeg har været der før. Men jeg vil også gerne på Bakken. Der har jeg vist aldrig været. Samt der er mange andre ting, som jeg gerne vil se og opleve derover.

Så hvis du står og gerne vil en weekend til København, så kan jeg anbefale dig at kigge forbi Charlottehavens hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar