onsdag den 27. september 2017

Snart efterårsferie


Nu nærmer efterårsferien sig. Mange børn ser frem til efterårsferien, da det er den første ferie efter sommerferien, og så har man fri fra skole, og det elsker de fleste børn.

Hvis du gerne vil lave noget med dine børn, men du er lidt forladt for ideer, så kan jeg anbefale dig at tage i et badeland

Danland har mange sommerhuse i hele Danmark, og ved mange af deres centrer er der et badeland.
På deres hjemmeside kan man læse om hvilke forskellige badelande, som de har. Om der er børnebassin, om der er vandrutsjebaner, sauna og tyrkisk bad osv. Man kan også læse om hvilke andre aktiviteter, at der er. Som fx om der er et fitnesscenter.

Jeg har været meget i badeland som lille. Eller bare generelt meget i svømmehallen.
Jeg kan huske, at jeg elskede at prøve vandrutsjebaner. Det vil jeg slet ikke turde prøve i dag. Ikke hvis jeg skulle op af en lang trappe. Lider af meget højdeskræk. Men dengang var jeg ligeglad. Der kunne jeg prøve en vandrutsjebane igen og igen.
Jeg kunne også godt lide, når der var forskellige bassiner. Fx et med vipper, et bassin med varmt vand eller boblebad.

Mange børn elsker at bade. Og nu når det er for koldt at bade udenfor, så er det en oplagt ide at tage i et badeland.

Børn kan hurtigt få mange timer til at gå i et badeland. Det samme kan voksne. Mange voksne nyder lige så meget at være i badeland som børnene.
Fordi vi, voksne, nyder da også at sidde i et varmt boblebad. Eller jeg gør i hvert fald.

Har I nogen planer for efterårsferien(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar