mandag den 6. maj 2013

Tv serier jeg ikke ser


Jeg har og ser en masse serier, men der er også en del, jeg ikke vil se, da jeg ikke kan se det sjove eller spændende i de serier.

Her får I dem(:

  • How I met your mother.
  • Two and a half men.
  • Gossip Girls.
  • Vampire diaries.
  • Beverly Hills.
  • The Simpsons.
  • NCIS.
  • Las Vegas.
  • According to Jim.
  • Baywatch.
  • Joey.
  • Hænderne fulde.
  • Kongen af Queens.
Jeg kunne sikkert finde flere.
Jeg har set nogen af afsnittene af nogle af disse serier.
Fx. når jeg har været i fitness ( Hvor der er fjernsyn i maskinerne) og der ikke var andet og se, har jeg set nogle afsnit af dem.

Heldigvis er der mange serier, jeg godt kan lide(:

Er der nogen af disse serier, I heller ikke vil se?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. How I met your mother.
    Two and a half men.
    Beverly Hills.
    The Simpsons.
    Las Vegas.
    According to Jim.
    Baywatch.
    Joey.
    Hænderne fulde.
    Kongen af Queens

    dem gider jeg heller ikke at se

    SvarSlet
  2. (Bare for the record, så hedder serien Gossip Girl, ikke Girls ;).)

    Jeg gider ikke at se The Simpsons, The Vampire Diaries, Baywatch og NCIS ud af dem, du har nævnt der. Jeg har dog aldrig set Hænderne Fulde, så den vil jeg ikke udtale mig om :p

    - Satina Wandel.
    // http://mainia.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  3. Det er rart at se, det ikke kun er mig, der ikke er interesseret i de serier. Mange af dem er nemlig ellers rigtig populære.

    SvarSlet
  4. The Simpsons er virkelig heller ikke min humor(:

    SvarSlet