onsdag den 1. maj 2013

God mad, slik og film


Igår havde jeg og Casper en rigtig hyggelig dag og aften(:
Vi var ude og spise på Jensens Bøfhus. Jeg havde en overraskelse til ham.
Det var, at han på søndag skal i biografen med min lillebror for at se Iron Man 3, hvor jeg betaler deres billetter. Jeg havde bestilt billetter og aftalt det med min lillebror.
Casper blev rigtig glad(: Jeg vidste, han rigtig gerne ville ind og se Iron Man 3 nemlig.

Efter Jensens Bøfhus kørte vi i noget, der hedder Slikparadiset, hvor vi blandede  noget slik, og så købte vi marsis i Lidl. Da vi kom hjem satte vi os til at se den danske film Kapringen.
Jeg synes, den var rigtig god og meget bedre, end jeg havde troet. Men Casper synes ikke, den lige var noget for ham. Men vi havde en rigtig hyggelig aften(:

Når Casper får fri i aften, har han heldigvis fri torsdag og fredag(:

Lige nu sidder jeg i stuen og ordner blog, mens terassedøren er åben. Hvor er det bare godt vejr idag(:

Kram Heidi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar