lørdag den 4. maj 2013

En ny Øffe


Idag har vi haft besøg af noget af min familie, hvor vi fejrede Casper.
Det var rigtig hyggeligt, og der blev snakket en masse(:

Til noget andet, jeg skrev for et par dage siden, at jeg var begyndt at spille Candy Crash.
Jeg er virkelig blevet afhængig af det. Jeg er vild med det spil(:
Til at starte med synes jeg bare, det var okay, men så begyndte jeg virkelig at kunne lide det(:
Jeg lå selv i nat og spillede det, da jeg vågnede, fordi jeg ikke kunne sove.

Jeg nåede forresten over i føtex, inden vi fik gæster, hvor jeg købte en mere af de big shirts med Disney på, og så købte Casper en mere til mig. Så har 3 nu. ( Den ene er grå. De 2 andre lyserøde.)
Men de er bare så behagelige at have på(:


Fox med Øffe. ( Billede er ikke taget idag.)

Og bagefter var vi i Maxi Zoo, hvor vi købte en ny Øffe ( en pive-gris) til Fox. Det er bare hans ynglings legetøj(: Den skal nogen gange skiftes ud med en ny Øffe, da det netop er hans ynglings legetøj, så der bliver flittigt leget med den(:

Husk I meget gerne må gå ind og følge mig på bloglovin, som I kan gøre Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar