mandag den 6. maj 2013

Her er mine sko


Mange piger går op i sko, men det gør jeg ikke. Eller jeg kan godt lide at have pæne sko, og elsker at kigge på ballerinaer. Men højhælede osv. Det er ikke noget, jeg går ud og køber.

Jeg har ikke særlig mange par sko. Ikke i forhold til mange andre piger.

 
Her er dem med hæl på. Det hvide par nederst til venstre er de sko, jeg havde på til min konfirmation. Og jeg kan stadig passe dem. De andre 4 par har jeg fået af min søster.
Jeg har brugt dem nederst til højre en del(:
 
 
Her er de flade. Der er mine vintersko. Et par røde netsko. Dem har jeg brugt rigtig meget.
De hvide kondisko til venstre brugte jeg i fitness. Selvom det ikke er nogen, man vil gå ud og købe til fitness, så er de virkelig gode. Jeg fik ikke ondt i føderne eller anklerne. Dem lånte jeg af min søster, men så fik jeg dem vist.
Og så er der mine 2 par ballerinaer.
 
Jeg skal helt sikkert ud og have flere ballerinaer.
Da jeg ikke kan få for mange af dem(:
 
Min sko samling er ikke så fancy, men jeg er meget kræsen med sko.
Og så går jeg ikke særlig ofte i højhælede, da jeg ofte får ondt i anklerne eller fødderne.
 
Nu er jeg nysgerrig. Hvor mange par sko har I(:?
 
Kram Heidi(:
 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Sådan har jeg det med mine tasker.
      Jeg ved, jeg har over 30, men hvor mange det lige præcis er, aner jeg ikke.

      Slet
  2. Ehm, jeg ligger nok på omkring de 60 par :/
    Jeg har et overforbrug på sko :/

    Vickykrei.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op, det var godt nok mange.
      Men må alligevel være fedt at have så mange at vælge imellem(:

      Slet