fredag den 24. maj 2013

Tøj jeg synes er mindre kønt #2


Forleden lavede jeg et indlæg med 2 stykker tøj og 2 par sko, som jeg ikke kunne finde på at iføre mig. Det indlæg kan I se Her
Jeg synes, det var rigtig sjovt at lave det indlæg, så I får et igen allerede nu(:

Denne gang har jeg brugt en del længere tid på at finde nogle ting.
Fordi der var da nogle ting, jeg ikke synes var så pæne, men alligevel var de okay på en måde, men jeg fandt nogle ting, som jeg synes er mindre kønne. Igen er det ikke for at kritiser andre, hvis de går med det, da vi har forskellige smag omkring tøj, og det er heller ikke for at kritiser hjemmesiderne.

 
Jeg bryder mig virkelig ikke om den farve, de shorts har.
De minder mig på en både om, da jeg var barn, hvor man gik med sådan nogle farver.
 
De sko. Ja, det der sidder på inden, synes jeg ligner nogle fjer, men det er noget stof-agtig-noget.
Jeg synes, det ødelægger skoen med det stof noget. Ellers er skoen okay faktisk.
Jeg forstår bare ikke, hvorfor man har valgt at sætte det på, da jeg ikke mener, det gør noget for skoen(:
 
Disse 2 ting er fra smartgirl.dk
 
 
Jeg kan godt lide farverne på kjolen, men jeg synes bare, det ser underligt ud, at den er trefarvet.
Det er svært for mig at beskrive, men for mig ser det lidt underligt ud.
 
Skoens form er i sig selv pæn, men det blomstrede mønster bryder jeg mig ikke om.
Jeg synes, det er for overdrevet med alle de blomster.
 
Disse 2 ting er fundet på Zalando.dk
 
 
Jeg kan virkelig godt lide trøjen til venstre og farven, men den sløjfe ødelægger det hele for mig.
Jeg kan ikke forstå, hvorfor man skal have sådan en kæmpe sløjfe siddende på ens bryst.
Jeg kan ellers rigtig godt lide den, men jeg ville ikke købe den pga. sløjfen.
 
Toppen til højre minder mig om en badedragt. Og at den er delt op i 2 farver ville egentlig fungerer for mig, hvis det var 2 andre farver end disse, fordi jeg synes, de er så triste. Og den lynslås forstår jeg ikke. Men jeg tænker altså på en badedragt, når jeg ser den pga. formen på en eller anden måde.
 
Disse 2 ting er også fundet på Zalando.dk
 
Er der nogen af disse ting, I godt kan lide, eller som I heller ikke kan lide(:?
Vil være dejligt at høre jeres meninger.
 
Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar