lørdag den 25. maj 2013

Husker I?


Jeg husker, at da jeg var omkring de 14 år, begyndte jeg at bruge MSN/Messenger.
Jeg brugte MSN helt til for ca. 3 år siden. Nu bruger jeg det aldrig.
Jeg bruger chat på facebook i stedet for, fordi dem der er ( eller ville være, for ved ikke, om jeg har slettet alle kontakter) på min MSN liste, er jeg venner med på facebook.

Jeg kan huske, at jeg "samlede" på de smiley og figurer, man kunne sende til hinanden.

 
Det her var standard smileyerne.
 
 
 
Disse smileyer samlede jeg også på, men de var lidt store i det, så jeg brød mig ikke så meget om dem. Der fandtes dog flere end bare dem på billede.
 
 
Jeg samlede mest på de små her. De var samme størrelse som standard smileyerne.
 
Jeg kan huske, jeg "byttede" med folk. Jeg sendte nogle til dem, og de sendte nogle til mig.
I en periode gik jeg meget op i at samle på de smileyer(:
 
Så kunne man skrive en "status" eller en sætning øverst oppe.
 
 
Brugte I meget MSN, da I var yngre?
 
Kram Heidi(:
 

2 kommentarer:

  1. Jeg startede med at bruge MSN, da jeg var omkring 10 år, vil jeg tro. Dengang var der stort set ingen, der brugte det, men der gik ikke længe før det var meget populært. :-)
    Jeg havde også mange forskellige smileyer på MSN, som jeg fandt forskellige steder og tilføjede. Jeg har dog i mange år brugt Skype i stedet. :-) Men nogle gange kan man godt savne den funktion med ekstra smileys, som MSN havde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fandt også smileyer på hjemmesider, hvor jeg så tilføjede dem(:
      Jeg har faktisk aldrig brugt Skype:/

      Slet