tirsdag den 14. maj 2013

Har i set den?


Har nogen af jer set Schindlers List?

Jeg synes, den film er så god og rørende.
Jeg kunne ihvertfald ikke undgå at knibe en tåre nogle gange.

 
Jeg har altid godt kunne lide at se film omkring 2. Verdens krig.
For en del år siden læste jeg Anne Franks dagbog, og den greb mig virkelig, og jeg har også set filmen.
 
Denne film er ret lang, men jeg synes ikke, den er for lang trukken.
Det er ved at være ca. 2 år siden, jeg sidst så den, men jeg overvejer virkelig snart at se den igen, fordi den ramte mig virkelig(:
 
Hvis I har set den, hvad synes I så om den(:?
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Jeg har set den, og jeg kan virkelig også godt lide filmen :) Den er virkelig god og man får et godt synspunkt på hvordan det var dengang.

    Plus Liam spiller den rolle helt perfekt :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det synes jeg virkelig også, at man gør(:

      Slet
  2. Den er bare sindssyg god :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er dejligt, at jeg ikke er den eneste, der synes det(:

      Slet