fredag den 17. maj 2013

Jeg savner det


Jeg savner at være oppe ved min mor, og sådan har jeg det hver gang, når vi har været deroppe.
Jeg elsker at gå tur med Casper og hundene på havnen og i de små gader med de flotte gamle huse.
Jeg elsker at være nede i deres Superbrugsen.

Jeg elsker at ligge og se fjernsyn i gæsteværelset.
Jeg elsker at sidde på terassen med min mor og snakke.
Jeg elsker bare at være der.

 
Mig sammen med Fifi og Vaks.


Jeg savner også Vaks og Fifi.

Da vi var heroppe denne gang, tænkte jeg ikke så meget på tvangstanker, som jeg gør herhjemme.
Det er så dejligt afslappende at være deroppe.

Men jeg er glad for at se kattene igen. Dem har jeg virkelig savnet(:
Og det er også godt at være hjemme igen, men jeg savner stadigvæk min mor.

Casper har heldigvis stadigvæk ferie, og han skal først på arbejde på tirsdag igen(:
Det er virkelig rart, at han har ferie(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: