lørdag den 11. maj 2013

Fede solbriller


Jeg fandt disse solbriller på Gina Tricots hjemmeside, og jeg synes, de er rigtig flotte(:

De koster kun 79kr. Det er billigt, synes jeg.



 
Jeg har selv et par solbriller, som jeg er rigtig glade for.
Men hvis jeg kommer forbi en Gina Tricot butik, og de har dem her, vil jeg da helt sikkert prøve dem, og hvis de sidder godt, kunne jeg godt finde på at overveje at købe dem.
Men indtil videre er jeg godt tilfreds med dem, jeg har nu.
Jeg er nemlig ret kræsen med solbriller. Kan godt være, de ser fede ud,
men ofte synes jeg ikke, de klær mig osv.
 
Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. de har dem på ebay til en tyver - magen til :p har selv købt dem :p

    SvarSlet
  2. Jeg har lige fået nye solbriller som også er super fede. Firmaet hedder foof, og de koster alle sammen 595 kr, og der er mange rigtig fede. De har navne efter kendte og ligner også dem de kendte bærer - super fedt koncept. Du kan se dem på http://foof.dk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den hjemmeside vil jeg klart overveje, når jeg engang skal have nye solbriller(:

      Slet