torsdag den 16. maj 2013

Hjemme igen


Jeg må ærligt indrømme, jeg er lidt skuffet over den udsendelse jeg og min familie var med i på dr1 her i aftes.
Jeg og min mor blev interviewet, og det var ikke med. Og alle de andre gode ting min stedfar sagde var heller ikke med.
Jeg ved godt, at de ikke tager alt det med, de optager. Er jeg udemærket klar over, men havde faktisk regnet med, det jeg sagde kom med.
Hvis nogen af jer skulle være interesseret i at se det, kan I se det Her
Det begynder ca 10 minutter og 45 sekunder inde i klippet.
Som I kan se, holder jeg smukke Fox(:


Nå men vi er kommet hjem igen. Kattene er begge kommet ud. Det var dejligt at se dem igen(:
Fox er træt, og det er jeg også. Vi har heldigvis fået pakket ud.

Jeg regner med, jeg måske skal ud og købe min venindes fødsesldagsgave imorgen(:
Søndag skal vi til min fars fødsesldag, og mandag skal vi til Caspers mors fødsesldag.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar