fredag den 3. maj 2013

Open Bynight


Her til aften har jeg og Casper været nede i gågaden, hvor der var Open Bynight.
Det var rigtig hyggeligt, og så var der varmt, og det var rigtig dejligt, at vejret var så godt(:

Jeg mødte Rikke dernede, som jeg før har mødtes med, og som har bloggen Rikken'Prikken

Jeg så en sød nederdel i H&M til 80 kr, og jeg prøvede den, og den sad rigtig godt.
Men jeg ville vente med at købe en, da denne var lidt i en mørk farve, og jeg vil gerne have nogle flere farver ind i min garderobe, så venter til jeg finder en i en lysere farve(:

Vi gik hen og fik en is, da vi var på vej hen til vores bil.
Det var rigtig hyggeligt at være dernede. Der var virkelig mange mennesker dernede. Det var
helt sikkert pga. det gode vejr(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar