mandag den 27. maj 2013

Jeg overvejer


Jeg har i et stykke tid tænkt på, om jeg skulle lave en spørgerunde, hvor I vil kunne stille mig spørgsmål, om fx min sygdom og andre ting.
Og om jeg ville lave svarene i et indlæg eller i en video, ville komme an på hvor mange spørgsmål, der blev stillet.
Men jeg er virkelig i tvivl, da jeg ikke vil lave en spørgerunde, hvis folk ikke har noget at spørge om.

Så jeg tænker stadig over det. I må meget gerne skrive en kommentar, hvis I synes, jeg skal lave en(:

Husk for resten min give away, som I kan finde Her


Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. Det ku være fedt... Det kunne være spændende at høre om hvordan det føles at sidde hos en socialrådgiver. Føler du dig mødt? eller føler du, at der er for mange regler/pargraffer der gør, at det du ønsker ikke kan lade sig gøre.F.eks behandling, økonomi, bevillinger ect.
    Føler du at det er svært at møde forståelse ved fremmede mennesker når du fortæller at du er sygemeldt?
    Har du overblik over, hvornår du igen kan starte med at arbejde eller studere? Og tilsidst, påvirker det dig, at førtidspensionen er ændret så markant som den er? Her tænker jeg på, at man skal være over 40 for at få den, medmindre man er 100 % uarbejdsdygtig. Søger du førtidspension?

    Ja, jeg har mange spørgsmål. Men det er fordi jeg læser til Socialrådgiver, så det er sådanne spørgsmål vi hele tiden sidder og roder med. Altså hvordan borgeren oplever sin egen situation! Du behøver ikke svare på dem alle, men hvis du har lyst så ville det være fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar(:
      Er rart at vide, at der er nogen, der vil stille nogle spørgsmål.
      Nu er jeg næsten helt sikker på, jeg vil lave en spørgerunde(: Så når jeg engang laver en, kan du bare stille de samme spørgsmål der, og hvis du er kommet i tanke om andre spørgsmål(:

      Slet
  2. Det vil jeg gøre. tak :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt. Og det lyder godt(:

      Slet
  3. Syntes det lyder som en fed idé :-)

    SvarSlet