onsdag den 27. juni 2012

Så hyggeligt

Hold da op, jeg har haft en helt fantastisk dag idag.

Jeg, Casper og min veninde Mette var i Århus dyrehave idag.
Hvor var det bare hyggeligt.
Og vi kunne rigtig snakke med de søde bambier(:


Mig.

¨

Min veninde Mette.


Min dejlige Casper.

Så har jeg spist på Sunset første gang.
Det smagte godt. Men tror ikke, det er sådan noget, jeg pludselig kan få lyst til som mac d.

Vi grillede hos Caspers storebror og Mette.
Og det var så hyggeligt. Vi kunne sidde udenfor og spise.
Vi fik bla. lækre jordbær til dessert.




Har haft sådan en god dag.

Men har godt nok savnet Fox, og han har savnet os, siger min mor.
Fordi han har været så stille, og har ikke rigtig ville lege med Vaks eller noget.
Så det er godt at se min lille skat igen<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar