fredag den 8. juni 2012

Resultat fra shoppingtur

Jeg og Casper har været i Rosengårdscentret, hvor vi først spiste på Jensens bøfhus.
I får billeder en af dagene med billede derfra.

Bagefter gik vi rundt og kiggede i butikker, og jeg fik købt nogle ting.

Først og fremmest fik jeg købt studentergaver til min ene veninde.
Der købte jeg en pung fra pieces, og så købte jeg i kop og kande en ugle som sparebøsse, der har studenterhue på, og så hører der bånd med i 4 forskellige farver, så man kan sætte på efter, hvilken hue man får.

Så købte jeg i Lidl en wall sticker til min søster som en lille indflyttergave. Hun får en anden indflyttergave til hendes fest i juli.

Men nu skal I se, hvad jeg fik købt til mig selv.


Pocahontas 2, Rejsen til England, Mesterdetektiven Basil Mus, og Jafar vender tilbage.
Så kan jeg strege dem ud på listen under "Disney film."
De to første købte jeg i Stereo Studio og Alladin i Fona.
Pocahontas 2, kostede kun 50 kr.


Så var vi inde i en butik, der hedder The Og Ide, hvor jeg købte disse to Green Gate æggebægere.
Jeg har 6 æggebægere i forvejen fra Green Gate, men jeg ville gerne have 8 i alt.
De andre 6 jeg har, er der 2 af hver, der er ens. Så i alt har jeg 4 forskellige slags Green Gate æggebægere(:

Så købte jeg en gnavepind som tandbørste og en gnavepind som krokodille til Fox fra Dyrehospitalet.

Var dejligt at få købt flere ting på en gang. Normalt køber jeg kun en ting, når jeg køber noget. Men nu vendte jeg hjem med en del poser(:

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Ja tror da også du har fået handlet ind da

    Dejligt når man er på tur og det så lykkes at finde nogle af de ting "man lige står og mangler"

    god weekend

    SvarSlet
  2. Ja, det er dejligt, når man finder det, man gerne vil have. For nogle gange synes jeg bare ikke, butikkerne har tingene.

    SvarSlet
  3. Dejlige ting du har fået købt :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet