fredag den 15. juni 2012

Hvor var det tungt

Årh, hvor er jeg træt.

Vi har været over og handle ind til på søndag, hvor vi holder grilaften/ forsinket fødselsdag for Casper.
Og vi gik derover, så det var en masse tunge ting, vi skulle bære på hjem.

Senere idag skal jeg bage pizzasnegle til imorgen.
Men jeg tror, jeg vil gå ind og ligge mig lidt, fordi er bare så træt.

Er dejligt, de værste ting i denne uge er overstået. Fx mandag, hvor jeg skulle så mange ting, og onsdag hvor jeg skulle på glatbane.

Imorgen skal vi flytte for min søster, så der skal vi til sjælland.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Heej.
    Tak for din kommentar ;D
    Fed Blog. :D
    Tænkte på om du ville følges ;D 4

    sineolsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg vil meget gerne følges(:
    Jeg bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet