mandag den 11. juni 2012

En helt masse ting at nå

Det var så hyggeligt at besøge min familie igår.
Vi fik bla. kirsebær ved min oldemor. MUMS.
Det er første gang, jeg har spist kirsebær i år.

Min lillebror skal passe Fox på lørdag, hvor vi skal over og flytte for min søster.
Har sagt, han skal have penge for det. Fordi det synes jeg bare, han skal.
Men han ville gerne passe Fox, og det var godt(:

Vi skal tidligt afsted på lørdag. Jeg skal bage pizzasnegle til at tage med derover.
Min stedmor bager pølsehorn og kage.


Gammelt billede af mig.


Idag har jeg en masse ting, jeg har nået+ jeg skal nå.
Har været ude og køre, og det gik rigtig godt. + jeg skulle lære at parkere, og det gik også rigtig godt.
Jeg fik en masse ros. Hun siger, mit største problem med at køre, det er, jeg har så lav selvtidlid, og det er det, vi skal arbejde på, fordi køre, det kan jeg godt finde ud af.

Skal til teori her kl. 15.00. Vi skal spise inden kl. 18.00, fordi der skal Casper til møde.
kl. 23.00 skal jeg ud og køre natkørsel.
Simba kommer snart hjem fra dyrelægen, og jeg glæder mig til at se ham.
Min lille bamsebjørn<3

Imorgen skal jeg til teori, men det er først om eftermiddagen, så det er dejligt bare at kunne sove længe imorgen og bare ikke rigtig skulle noget.

Måske når jeg at få kørekort inden den 21 juni, men det er kun, hvis nogle melder afbud fra deres køreprøver, men det er ikke sikkert endnu.

Kram Heidi(:

2 kommentarer: