fredag den 29. juni 2012

Lær mig at kende

I dette indlæg vil jeg beskrive mig selv med stikord og forklare dem lidt.
Det er en sjov måde, så I kan lære mig at kende, og så kan I fx se, hvad jeg selv mener om mig selv(:

Elsker dyr: Behøver vist ingen forklaring.

Hader at lave mad: Synes, det er så kedeligt. Så det er sjældent mig, der laver mad herhjemme.

Godt sovehjerte: Jeg elsker og sove, og jeg kan sove mange timer i løbet af en dag.

Usikker: Kan være usikker på de ting, jeg nogle gange gør. Om det er rigtigt osv.

Serie freak: Elsker tv serier. Alle slags krimi tv serier(:

Hjælpsom: Jeg synes selv, jeg er hjælpsom. Jeg tænker fx over, når vi skal til Tyskland lige at ringe og høre, om min oldemor skal med. Hjælper med at tage af bordet, når vi har spist ved min oldemor osv. Også med andre ting.

Meget tænkende: Tænker MEGET over al ting. Alle muligt underlige og dumme ting bla.

Elsker at skrive: Er bloggen bla. et tegn på, men elsker også at skrive artikler/historie til blade og aviser.

Disney glad: Elsker de gode gamle Disney film.

Kræsen: Og der tæller jeg ikke det kød med, jeg ikke spiser. Fordi det er ikke, fordi jeg er kræsen.
Men er meget kræsen med mad. Fx spiser slet ikke noget pålæg. Kun varmt leverpostej. Er generalt ikke til så meget koldt mad.

Stort temperement: Jeg kan hurtig lige blive lidt sur eller muggen. Men det er sjældent, jeg virkelig bliver sur. Ofte er det bare lidt små sur.


Synes selv, det var en god måde, så mine nye læsere kan lære mig lidt at kende, og at I kan lære mig lidt bedre at kende(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Kender godt det der med at lave mad, jeg hader det virkelig, fordi jeg bare syntes det er så røv sygt at lave det. :)
    I Carsten og mit forhold, lavede jeg mad 2-3 gange, fordi jeg simpelthen bare ikke kan lide at lave det.

    SvarSlet
  2. Hehe, arh jeg har dog lavet mad lidt mere end 2-3 gange(:
    Men bliver ofte bare pitabrød, skære salat, skrælle kartofler osv(: Eller lave frikadeller(:

    SvarSlet