søndag den 24. juni 2012

Jeg hader

Jeg havde for nylig lavet en liste med ting, jeg elsker. Det indlæg kan i se her
http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/06/jeg-elsker.html
Her kommer en liste med nogle af de ting, jeg hader.

  • Når folk taler dårligt om dyr.
  • Når folk ikke behandler mig som en voksen.
  • Når jeg kan lugte en røglugt, selvom der ikke er røg.
  • Når jeg har det skidt fysisk og psykisk.
  • Lyden af flamingo.
  • Tanken om at der findes dyremishandling og børnemishandling.
  • Tæger.
  • At der findes sygdomme.
  • Når jeg skal vente på næste udgivelse af en sæson af en god serie.
  • Når serier slutter sådan, man først kan se forsættelsen i næste sæson, og man skal vente i et år på næste sæson for at se afslutningen.
  • At der findes mobning.
  • Forskellen på rig og fattig i Danmark.

Jeg kan sikkert nævne mange flere.
Og for mig hader jeg disse ting. Det er ikke bare ting, jeg ikke kan lide.
Men jeg hader disse ting.
Der er nemlig forskel på bare ikke at kunne lide nogle ting og at hade nogle ting(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar