søndag den 17. juni 2012

Nogle nye fine ting

Igår fik jeg et nøgleskab af min søster og 2 par sko.
Det ene par sko er også lidt fra Carsten, da han havde købt skoene til Kamilla, men de begge mente, jeg skulle have dem.



Det skønne nøgleskab.


Det ene par sko.


Det andet par sko.( Dette er også fra Carsten.)

Brugte de sorte sko lidt igår. Glæder mig til at få brugt begge par sko.
Nu skal jeg finde et godt sted til nøgleskabet.

Fik også et tøjstativ. Som jeg længe har ville have.
Men jeg og Casper er dog uenige om, om det skal være i lejligheden eller pakket sammen
i skuret. Jeg ville rigtig gerne have det i lejligheden til mine tasker.
Men så skulle vi fjerne skrivebordet, og det vil Casper ikke have.
Osv osv osv.

Er rigtig glad for alle tingene(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar