søndag den 17. juni 2012

Flytning for min søster

Igår flyttede vi for min søster, Kamilla.
Vi var oppe kl. 6 om morgnen. Det var ret hårdt.
Vi var ret sent hjemme.

Men det var rigtig hyggeligt, og det er sådan en fin lejlighed, hun har fået(:
Er specielt helt vild med hendes Walk In Clothes og hendes lille fine have og hendes store skur.


Kamilla og Carsten.


Min søster har en masse fine sko. Jeg prøvede nogle af dem.
Men synes, I skal se nogle af dem.








De nederste her er ikke sølv, men forskellig farvet glimmer.
Men det blev ikke rigtig fanget på billede.
Synes de her par sko er så flotte(:


Noget af Walk In Clothes.

I kan tro, jeg blev misundelig over det Walk In Clothes.
Tænk hvis jeg havde alt det plads til mine tasker.
Ville være så lækkert.


Aftensmaden bestod af lækre familiepizzaer(:

Jeg havde en rigtig hyggelig dag igår i min søsters fine lejlighed(:

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar