onsdag den 6. juni 2012

Så er billede kommet

Så har jeg været til møde og ud og køre. Mødet gik godt.
Nu skal jeg vente op til 3 måneder, før jeg skal til samtale med en, der er inde for området med unge under 30 år, der har problemer.

Det gik fint nok med at køre. Jeg er ret stolt af mig selv idag. Sidste gang var jeg ret skuffet.
Men denne gang gjorde jeg det meget bedre(:

Jeg orker ikke rigtig at skulle til teori om 1 time, men skal jeg bare.
Og så er billede af Fox kommet op på fotografens hjemmeside, men kan skal åbenbart logge ind, hvis andre skal se dem. Altså jeg kan godt se dem.
Så det lidt underligt, men billede af Fox, er bare så godt. Så vi skal helt klart have bestilt et af ham(:
Og skal nok sige til, når man kan stemme på den lille gut(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar