onsdag den 20. juni 2012

Dagens gerninger

Hold da op. Idag har jeg det ikke helt godt.
Havde det heller ikke ret godt i nat, men har fået det bedre end i nat.

Idag skal vi handle de sidste par ting ind, til Caspers lillebror kommer og passer kattene.
Jeg skal ned på køreskolen for at øve teoriprøver, og så skal mine papir lige tjekkes en ekstra gang igennem.

Ellers skal vi pakke. Jeg skal have skrevet en liste med alle de ting, vi skal have med.
Det gør jeg altid, da så er jeg sikker på at huske det hele, når vi skal nogen steder.

Ellers skal vi ikke så meget. Casper skal til træning i aften.

Jeg fik på et tidspunkt en mail fra moviezoo, om at den nye leveringsdato for Dexter var idag, men har ikke modtaget en mail om, at den er afsendt, så regner ikke med, jeg får den idag
Men håber bare, jeg når at få den imorgen, inden vi tager på ferie ved min mor.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar