torsdag den 5. marts 2015

Styr på synet igen


I tirsdags fik jeg en akut tid ved øjenlægen, fordi jeg rigtig skulle have en tid for lige at få tjekket den revne eller ridse, som optikeren havde set på min hornhinde. Jeg fik en akut tid ved øjenlægen, fordi de var lidt bekymret over, at min optiker ikke havde sagt til mig, at jeg ikke måtte gå med linser før, at jeg havde været ved en optiker, så de ville gerne se mig hurtigt for at være sikker på, at linserne ikke gjorde skade på hornhinden.

Men Alt så heldigvis fint ud. Han kunne se, at mine blodkår havde været lidt udsprængte, eller hvad det var, han kaldte det. Men at det nu så fint ud, og det var efter, at jeg var begyndt at bruge endagslinser. Så det måtte jeg ikke vende tilbage til.

Jeg fik en tid ved optikeren til dagen efter for at få tjekket øjnene og tale om, hvordan det gik med endagslinserne.
Så det var jeg i går, og det hele så fint ud. Jeg skal blive ved med at bruge disse endagslinser.
Jeg kan tydeligt mærke en forskel på mine øjne.
De er meget mindre generet, mindre røde og klør mindre.

Det er virkelig dejligt, at der nu igen er styr på mine øjne(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar