søndag den 29. marts 2015

Makeup pensler


Det er ikke så tit, at jeg bruger mine Makeup børster
Det er, fordi at jeg sjældent bruger øjenskygge mere.
Det sker af og til, at jeg bruger pudder.
Men det er ikke så tit igen.

Mine makeup pensler er fra Nilens Jord.
Eller en af dem er ikke fra Nilens Jord.
Jeg kan ikke lige huske, hvad mærke den er fra, men ellers er mine andre fra Nilens Jord.
Jeg synes, at deres makeup børster er så bløde.

Jeg overvejer at skifte min pudderbørste ud. Den jeg har, det er en med et langt "skaft."
Jeg kunne godt tænke mig en af dem, hvor der ikke er så meget "skaft" på.
Og den skal selvfølgelig også være fra Nilens Jord.
Det er i hvert fald der, at jeg har kigget på en.

Bruger I tit jeres makeup børster(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Bruger nogle af mine dagligt, som er fra Real Techniques :-)
    Du leder nok efter en kabuki børste, for de er hvert fald store og fluffy men har ikke rigtig et skaft :-)

    SvarSlet