søndag den 29. marts 2015

3 år siden


I dag er det 3 år siden, at vi mistede vores lille Freja.
Vi har i dag været nede med blomster på hendes grav.
Vi havde Fox med dernede.

Jeg husker tydeligt dagen for 3 år siden. Jeg kan huske det meste af den dag. Hvad vi lavede, hvad vi fik at spise, hvem jeg ringede til, og hvad jeg sagde af forskellige ting i løbet af dagen.
Jeg savner hende så ubeskriveligt meget, og det vil jeg altid gøre.





Jeg tænker tit på Freja. Jeg savner hende rigtig meget.
Det gør helt ondt indeni mig af at tænke på dagen for 3 år siden.
Men når vi taler om Freja, så er det ikke kun om, at vi ikke har hende mere.
Så taler vi om hvilke sjove ting, hun lavede, hvordan hun var, og hvilket godt forhold Fox og Freja havde og sådan nogen ting.









Jeg vil smutte indlægget af med disse billeder af Freja, og et af Fox.
Disse billeder viser lidt af, hvordan hun var.

Hun var en fantastisk lille pige, som desværre kun nåede at blive 8 måneder.

Jeg elsker dig, min lille Freja<3

Kram Heidi:( 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar