torsdag den 12. marts 2015

Chokoladetærte eller æbletærte?


I går efter at jeg havde lavet indlægget på bloggen, om at jeg overvejede at bage en chokoladetærte til min fødselsdag, der sad jeg og kiggede på forskellige hjemmesider med opskrifter på kager, og der fandt jeg inde på Søndag.dk en opskrift på en Æbletærte
Den overvejer jeg også at prøve at lave, men er i tvivl om, om jeg skal vælge at lave en af dem, eller om jeg skal prøve at lave dem begge, og så hvis de begge smagte godt og var nemme at lave, så kunne jeg jo lave den ene tærte til, når Caspers forældre kommer, og den anden tærte til når min veninde, Camilla og hendes kæreste kommer.

Men det kan godt være, at jeg kun laver en af dem, og hvis den bliver god, så er det den, jeg laver til en af de dage, hvor vi får gæster. Jeg har også tænkt på, om jeg skulle lave en rutebilslagkage.

Men jeg må i hvert fald tænke lidt over, hvad jeg skal lave, og så kan jeg høre Casper af, hvad han synes(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar