torsdag den 26. marts 2015

24 år


Jeg har haft en helt fantastisk fødselsdag. I går hjalp jeg og Casper min mor med at flytte, så vi var ret smadret i dag.
Så jeg ville bare have en stille og rolig fødselsdag, og det har været sådan en god og afslappende dag.

Da vi vågnede, der fik jeg mine gaver. Vi vågnede tidligt, da jeg var spændt på at få gaver, så selvom jeg var træt, så kunne jeg ikke sove mere.



Jeg fik nogen rigtig fine gaver, som jeg nok skal vise i et andet indlæg.

Jeg og Casper var ude at spise brunch, og ellers har den stået på afslapning herhjemme.
Vi var senere ude i Rosengårdscentret, hvor de fejrede åbningen af en ny gade derinde.
Inden vi kørte hjem, så sad vi lige og fik en lækker smoothie.

Fox har i dag været ude at lege med sine to kæreste, Nala og Nicka.
Så han er træt nu, og det samme er jeg.
Jeg går snart i seng. Selvom jeg sov godt i nat, og selvom at jeg sov til middag i år, hvor jeg sov i 3 timer, så er jeg stadigvæk meget træt. Normalt plejer jeg at sove højst 1,5 time til middag, men jeg var altså også virkelig træt.

Jeg har haft en vidunderlig fødselsdag.
Casper og babyerne har rigtig forkælet mig(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar