onsdag den 18. marts 2015

Flotte wallstickers


Jeg elsker wallstickers, og vi har nogen stykker herhjemme.
Jeg synes, at en wallsticker er en god måde at pynte ens hjem på og gøre det personligt.

Wallstickerland har et stort udvalg af flotte wallstickers.
De har både citater, motiver og sangtekster.
De har også nogen wallstickers til ens postkasse. Det synes jeg er fedt, og sådan en skal vi helt klart have, når vi engang får vores eget hus.

Jeg og Casper har fået to nye wallstickers herhjemme, som er fra Wallstickerland.



Jeg valgte denne wallsticker, fordi jeg synes, at den passer på, hvordan jeg har det med Casper og med vores babyer.



Denne her synes jeg også passer til mig, fordi det er selvfølgelig godt at være ude at besøge folk og være på ferie, men det at være hjemme, det er nu det bedste.
I hvert fald for mig. Her har jeg vores babyer, jeg kan rende rundt i nattøj hele dagen, hvis det passer mig. Den eneste jeg skal bekymre mig om, der måske kommer til at se mig er postmanden.
Og sådan ved jeg også, at Casper har det. Altså ikke det med at rende rundt i nattøj, men at ude er godt, men hjemme er nu bedst.

I kan finde den første wallsticker lige Her
Og den anden wallsticker kan I finde lige Her

Jeg var spændt på, om de var svære at sætte op, fordi nogen af de andre wallstickers, som vi havde i forvejen, de var lidt besværlige at sætte op, og det tog ret lang tid.
Men her var der en vejledning med, hvordan man skulle sætte den op, og så gik det relativt hurtigt.
Jeg er meget imponerende over, hvor hurtigt det var at sætte dem op, fordi den ene vi havde i forvejen, den tog virkelig lang tid. Den tog længere tid at sætte op end, det gjorde at sætte disse to op til sammen.

Hos Wallstickerland kan man også få designet sin egen wallsticker.
Jeg kunne godt finde på at få lavet en med Dyreglad-pige på et tidspunkt. Det har jeg tænkt på i nogen år. Men det der har holdt mig tilbage var, at jeg synes, det var besværligt at sætte sådan nogen wallstickers op. Det var i hvert fald nogen af dem, som vi havde i forvejen.

Jeg kan i hvert fald klart anbefale Wallstickerland.
Og hvis du nu har fundet noget, som du gerne vil have derinde, eller hvis du gerne vil have designet din helt egen wallsticker, så kan du få 20% ved koden: dyregladpige
Den gælder til onsdag den 25 marts. Altså dagen før min fødselsdag.

Har I nogen wallstickers hjemme ved jer, eller er I ikke så meget til wallstickers(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

1 kommentar:

  1. God aften søde,
    hvor er de fine og med gode budskaber jeres wallstickers :-)
    Vi har også nogle her på gården :-)
    Knus og en god aften fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet