onsdag den 28. januar 2015

Stem gerne på Fox


Fox er så heldig at være med i en konkurrence på Vi Med Hunds facebookside, hvor der er 15 hunde, og de 10 hunde med flest stemmer, de kommer med i Vi Med Hund bladet og vinder godbidder fra Best Friend.

Man stemmer ved at like Fox' billede.
Man skal have Facebook for at kunne stemme.
I må meget gerne like Fox' billede, og I kommer direkte hen til hans billede lige Her

Det er bare at like billedet, og så har I stemt på Fox.



Selvom det er et direkte link til Fox' billede, som jeg har linket til, så viser jeg lige billedet, som han deltager med, så I alligevel lige ved, hvilket billede det er.

Jeg håber virkelig, at I vil bruge de 30 sekunder, som det tager at stemme på min dejlige Fox(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Godaften Heidi,

    den søde Fox, der skal nok komme mange stemmer.
    Maria har stemt, jeg har ikke selv Facebook.
    Men sender mine håb for at Fox vinder :-)

    Knus fra Tina

    SvarSlet