mandag den 26. januar 2015

En smart bagepensel


Når jeg bager, og det er noget, der skal pensles bagefter, så bruger jeg æg, fordi det giver en flot farve på brødet bagefter.
Men jeg hader tilgengæld også at pensle det, fordi jeg let kommer til at dryppe udenfor bagepladen.
Jeg synes ellers, at jeg passer på hver gang, men alligevel ender det med, at jeg får dryppet.
Det hader jeg pga. min angst for bakterier, så plejer det at stå på en grundig rengøring bagefter.

Gemmas har fået en ny og smart bagepensel, hvor den har en beholder på, hvor man putter det, man nu skal pensle med i beholderen, og så trykker man på bagepenslen, mens man pensler, og så kommer det ud.
I kan se bagepenslen lige Her

Samtidig minder det meget om en almindelig bagepensel, så det er ikke sådan en stor klods, som man står med og skal pensle brødet med.



Man kan også bruge den til at pensle ens kød med noget marinade.
Så den har flere funktioner ligesom en helt almindelig bagepensel.

Jeg synes, at det er smart.
Man skal jo godt nok stadig slå æggene ud i en skål og pensle dem, men så hælder man det bare op i bagepenslen. Det kan man fx gøre  hen over vasken, så man ikke drypper.
Men med mælk tror jeg, at det er lidt lettere at putte i uden, at man rammer ved siden.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside, da de har mange smarte og praktiske ting derinde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar