søndag den 4. januar 2015

Slut med ferie


Min ferie er nu slut.
Ikke sådan officielt. Jeg mangler at høre fra to af mine lærer med en arbejdsplan.
Og i de to andre fag der har jeg først afleveringer til midt i januar, men jeg er begyndt at lave afleveringerne allerede, fordi jeg gerne vil være forud.

Før jeg fik ferie, der var jeg meget stresset, og jeg havde meget svært ved at kontroller mine tvangstanker og tvangshandlinger. Jeg var stresset, fordi jeg havde så mange afleveringer for.
Mens jeg havde ferie, der har jeg fået slappet af. Jeg vil ikke være så stresset igen, som jeg var før jul. Mine mavesmerter var begyndt at komme igen, og det er som regel et tegn på, at jeg psykisk har det rigtig skidt.
Så det er bedre, at jeg allerede nu starter med mine afleveringer, så jeg ikke sidder med mange afleveringer på en gang, og at jeg samtidig ikke er alt for stresset, og at jeg har tid og lyst til at lave andre ting også.
Det er træls, at ferien er forbi. Jeg er nemlig bange for, at jeg vil blive lige så stresset som før jul.
Men det er bare vigtigt, at jeg er foran med afleveringerne, så jeg ikke ender med at blive stresset.

Jeg har i år fire fag. Jeg har stadigvæk historie på 0-B, som slutter til sommer.
Så har jeg fået tre nye fag, da jeg afsluttede to før jul.
Jeg har fået religion på B, samfundsfag på C og geografi på C.
Tanken om at jeg har fire fag, det stresser mig, men jeg har mindre timer end sidste år, og jeg vil også have mindre timer med fire fag end med tre fag. Det skal nemlig hænge sammen med, at jeg har nok timer til at få SU, men det skal heller ikke være alt for mange timer, fordi jeg så hurtig bliver stresset.

Jeg får mine skriftlige karakter for mine to eksamener fra december her midt i januar.
Det bliver spændende at se, hvad jeg får der(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar